Uitstekende competitiestart

zondag
jan 2017

_MG_4478Het eerste team is de voorjaarscompetitie uitstekend begonnen. Het versloeg donderdag op eigen bodem Stiphout met grote cijfers. Jordi en Peter wonnen naast het dubbelspel al hun enkelpartijen in enkele spannende games. Stefan zorgde in één partij voor de volle winst: 8-2.

Met de clubkampioenschappen nog in de benen maakte een tafel verderop ook het team van Tonnie, Aum en Addy indruk. Het team versloeg het Eindhovense ECVA met 6-4. De score had nog groter kunnen zijn als de punten in het dubbelspel in Beek en Donk waren gebleven. Aum en Tonnie verloren deze wedstrijd echter in de vijfde game met 12-14.

Ook de andere teams kwamen afgelopen week in actie. Kijk voor alles uitslagen, de standen, het programma en nog meer op de speciale competitiepagina.