Veel verliespartijen in tweede competitieronde

woensdag
feb 2022

Afgelopen donderdag werden de thuiswedstrijden van de tweede competitieronde bij TTV Een en Twintig afgewerkt.

Door een samenloop van omstandigheden was er afgelopen donderdag maar één team dat thuis speelde: Een en Twintig 3.

Het derde team van TTV Een en Twintig, deze avond spelend met Ton Paardekooper, Paulos Kallah en Gijs Oprins, nam het op tegen het Eindhovense team Flash 8. Met uiteindelijk vier wedstrijden die pas in de vijfde game verloren werden was 4-6 een vertekende uitslag.

De vier punten werden binnengehaald door Paulos Kallah (2), Gijs Oprins (1) en de dubbel die door Paardekooper en Oprins ruim gewonnen werd. Op dit moment, met nog acht wedstrijden te spelen, is het derde team nog rode lantaarndrager.

De uitwedstrijden voor TTV Een en Twintig werden allemaal verloren : TTV Een en Twintig verloor in Oss van Return met 6-4 en ook het tweede team verloor haar uitwedstrijd (7-3).

Team 4 deed het in de vijfde klasse tegen Deurne niet veel beter met een 6-4 verlies. Team 6 verloor met 9-1 van Veldhoven, maar draaien nog netjes in de middenmoot mee.

Naast deze competitiewedstrijd was het duidelijk te zien dat ook de recreanten de weg naar de Otterweg weer gevonden hebben om een balletje te slaan.

De tafeltennishal is op maandag- en donderdagavond van 19.00 tot 22.00 uur open voor recreanten en ook op woensdagochtend kan getafeltennist worden van 9.00 tot 11.00 uur.

Iedereen die kennis wil maken met deze balsport is dan van harte welkom.