Competitie is van START!

vrijdag
feb 2019

Eindelijk mocht er weer gestart gaan worden met het nieuwe competitieseizoen voor de tafeltennisvereniging. Ondanks dat er enkele maanden geen competitie gespeeld is, heeft de vereniging zeker niet stilgezeten. Met diverse evenementen in het afgelopen winterseizoen, de clubkampioenschappen in januari en de start van de wekelijkse trainingen hebben alle competitiespelers zich op en top kunnen voorbereiden op de competitie.

Thuiswedstrijden.

Donderdag 31 januari mochten de thuisspelende teams, gekleed in de bekende groene clubshirts (inclusief nieuwe teamsponsor), vol enthousiasme aantreden tegen hun tegenstanders. Zo ook team 1, met de vertrouwde teamleden Jordi Kivits, Stefan Hamelijnck en Peter v.d Eijnde achter de tafeltennistafel. Zij ontvingen Veldhoven 3 in de tafeltennishal in Beek en Donk. Veldhoven kwam echter met 2 spelers i.p.v. de gebruikelijke 3 spelers, waardoor er al automatisch 3 punten geschonken werden aan team 1. Veldhoven bood, ondanks 1 speler minder, goed weerstand maar kon niet aan een 7-3 verlies ontkomen. Jordi wist zijn beide partijen te winnen, Peter won 1 wedstrijd en samen sloten zij ook de dubbel met winst af. Stefan moet nog even inkomen in deze competitie, hij wist nog geen punt te pakken voor team 1.

Ook team 3 mocht aantreden tegen Veldhoven, ditmaal team 13. Guido Graat, Ton Paardekooper en Dirk van der Venne bleken duidelijk niet stilgezeten te hebben tussen de competities in. Zij wonnen overtuigend met 8-2 van Veldhoven. Alleen het punt van de dubbelwedstrijd gaven Ton en Guido aan hun tegenstanders als ook 1 enkel wedstrijd van Ton. Alle andere enkelpartijen werden door Dirk, Guido en Ton overtuigend en veelal in slechts 3 sets, gewonnen.