Klinkende overwinning vijfde team

mrt 2017
TTV Een en Twintig zaal

Peter en Stefan kwamen donderdag in actie (archief)

Het vijfde seniorenteam heeft vorige week dinsdag een grote overwinning geboekt tegen Budilia 8 uit Budel. Ruud, Gerdi en invaller Patrick gingen met de maximale score terug naar Beek en Donk: 0-10.

In zijn eerste enkelpartij besliste Patrick de wedstrijd in vijf games: 16-18. Hij kwam ook op donderdag in actie met zijn eigen team, dat helaas met grote cijfers verloor. Het zesde team kwam tekort tegen Valkenswaard. Door een overwinning van Patrick bleef een maximaal verlies het team bespaard: 1-9.

Eerste team
Het eerste team met Peter, Jordi en Stefan boekte in een aantrekkelijk wedstrijd een degelijke overwinning OTTC uit Oss. Onder meer met dank aan een spannende dubbelwedstrijd werd het 6-4.

Meer informatie over het programma, uitslagen en standen? Kijk op de competitiepagina.