Zomercompetitie speelronde 4 wederom geslaagde avond

maandag
jun 2018

Vrijdag 8 juni was het alweer ronde nummer 4 van de zomercompetitie van dit jaar. Ontvangende vereniging TTV Flash was deze keer aan de beurt om ervoor te zorgen dat alle spelers en supporters zich wederom op konden maken voor een gezellige en sportieve avond. 14 teams verzamelden zich om klokslag 20:00 uur in de sportzaal van de Woenselse vereniging om te beginnen aan de wedstrijden. Natuurlijk liet het weer ons ook deze keer weer niet in de steek en werd er dankbaar gebruik gemaakt van de nodige (sport)drankjes en bijbehorende versnaperingen om een beetje af te koelen tussen de wedstrijden door.

Nadien werd er uiteraard nog even nagepraat over de gespeelde wedstrijden en andere veelal tafeltennis gerelateerde onderwerpen. Ook deze week weer een geslaagde avond om op terug te kijken! Voor alle uitslagen kun je terecht op de facebookpagina van de zomercompetitie.

Aanstaande vrijdag 15 juni staat de 5e en laatste speelavond op de agenda. Na de gespeelde wedstrijden van deze finaleavond zal de winnaar meteen bekendgemaakt worden en het team hun prijs in ontvangst nemen tijdens de feestavond die aansluitend volgt.

Hoe de feestavond eruit zal zien is nog een verrassing, maar  dat het een gezellige avond met veel sfeer zal worden is al zeker! Mocht je nieuwsgierig zijn geworden ben je vrijdag 15 juni van harte welkom om een kijkje te komen nemen in de tafeltennishal aan de Otterweg in Beek en Donk!