We zijn weer begonnen!!

aug 2018

Tafeltennisbatje gepoetst, schoenen gestrikt, sporttenue gewassen en gestreken, bidon gevuld (met water uiteraard)

en tot slot de spieren opgewarmd ?? Hopelijk wel want we gaan weer van start!  En wel met het nieuwe tafeltennisseizoen natuurlijk!

Maandag 20 augustus is er weer het begin gemaakt van een hopelijk zeer gezellig, sportief en drukbezocht seizoen bij onze club.

Niet alleen de recreanten waren als vanouds weer in grote getale aanwezig, maar zeker ook bij de jeugdtraining als bij de seniorentraining had iedereen er weer zin in! Dat bleek alleen al uit het feit dat bijna alle tafels in de sporthal stonden en ook bezet waren voor enkele uren achtereen.

Beide trainers (Jordi Kivits & Jeroen Engelhart) hadden de nodige voorbereidingen getroffen om de trainingsleden direct aan het werk te zetten met diverse oefeningen. Inspiratie die o.a. is opgedaan tijdens de Table Stars workshops waar zij beiden, samen met Eva Verrijt en Bert Coolen aan deelgenomen hebben afgelopen zomer, en die zij nu dan ook kunnen toepassen op de trainingen komend jaar.

Wij wensen iedereen komend seizoen veel tafeltennisplezier en wie weet tot bij één van de wekelijkse trainingen!