Vrijwilligersavond / Feestavond

okt 2018

Zoals eerder aangekondigd in het clubblad is op ZATERDAG 27 OKTOBER de vrijwilligersavond. Het jaarlijkse feest waarin alle leden de helden/ vrijwilligers van de club kunnen bedanken. De avond waar vrijwilligers de vrijwilligers in het zonnetje zetten!

Deze avond vindt plaats in onze kantine en AL ONZE LEDEN (inclusief partner) zijn hiervoor uitgenodigd. Om 20:00 uur start het programma, dus zorg dat je rond de klok van 19:30 uur aanwezig bent.

Wat gaan we doen?:

Ben jij de persoon die overal verstand van heeft? Kom dan naar de meest veelzijdige quiz van het jaar en neem je partner mee! 100 vragen over verschillende categorieën met een unieke twist! Zorg dat je op 27 oktober om 19:30 uur in onze kantine aanwezig bent, want deze avond wil je niet missen!!

PS: wanneer je NIET in de gelegenheid bent aanwezig te zijn op de feestavond, laat dit dan zo snel mogelijk weten door een email te sturen naar: info@ttveenentwintig.nl

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door: Jordi en Helmi Kivits.

vrijwilliger