Trainingen

TTV Een en Twintig organiseert voor jeugd- en seniorleden wekelijks  trainingen.

Maandagavond: trainingsavond !

De jongste jeugdspelers krijgen training van 19:15 uur tot 20:15 uur.
Onder begeleiding van een enthousiaste jeugdtrainer krijgen de kinderen de basisslagen aangeleerd.

Voor de senioren wordt van 20:00  t0t 21:00 een training gegeven.

Door de zorgvuldig samengestelde trainingsprogramma’s kunnen tijdens deze trainingen kunnen ervaren spelers zowel hun techniek als vastigheid verder uitbouwen.

Na afloop van de trainingen en een korte rustpauze in de kantine, is er volop mogelijkheid om nog een wedstrijdje te spelen.

Donderdagavond: basistraining en competitieavond!

Op donderdagavond zijn er voor de beginnende tafeltennissers een beginnerstraining. Deze trainingen  vinden plaats van 20 uur tot 21 uur.  Nieuwelingen en beginners worden gemakkelijk in de groep opgenomen.

Woensdagochtend : voor ieder wat wils !

Bovendien kun je van 9 uur tot 11 uur op woensdagochtend tafeltennissen, samen met andere competitiespelers of recreanten.

Gediplomeerde trainers
De trainingen worden verzorgd door gediplomeerde trainers uit de eigen vereniging en/of door extern aangetrokken trainers.

Recreatief tafeltennissen

Op maandag- en donderdag avonden is voor alle leden uiteraard ook gelegenheid vrij te spelen. Tussen 19:00 uur tot ong. 22:00 uur is de zaal hiervoor geopend. De competitiespelers gebruiken deze avonden vaak als extra trainingsavond.