Update aangescherpte maatregelen Coronavirus

mrt 2020

Beste leden,

Om te beginnen hopen wij dat het goed gaat met jullie en met jullie naasten.

De gevolgen van de coronacrisis zijn nog altijd iedere dag merkbaar. Een maandag- en donderdagavond zonder tafeltennis is voor velen van ons even wennen. In deze mail komen wij met een update over de maatregelen en de gevolgen daarvan voor onze vereniging.

Eerder deze week zijn door het kabinet nieuwe maatregelen getroffen. Deze maatregelen hebben rechtstreeks gevolgen voor sportbonden en sportverenigingen. De NTTB volgt de richtlijnen van NOC*NSF en het RIVM en dat betekent voor onze vereniging het volgende:

1. De accommodatie blijft gesloten tot 1 juni 2020 en dat betekent dat ook alle geplande activiteiten (dus ook de zomercompetitie) tot die tijd niet doorgaan;
  2. De voorjaarscompetitie wordt beëindigd. Binnenkort wordt duidelijk hoe met deze situatie om te gaan in relatie tot de najaarscompetitie,
  3. Alle door de NTTB georganiseerde toernooien en evenementen met een datum vóór 1 augustus 2020 komen te vervallen.

Mochten er ontwikkelingen zijn dan houden wij jullie op de hoogte. Iedereen veel sterkte gewenst.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Tafeltennisvereniging Een en Twintig