Uitwisseling met ATTC ’77 op 17 januari

zondag
dec 2018

In het verleden hebben ATTC ’77 en TTV Een en Twintig regelmatig vriendschappelijke uitwisselingen met elkaar gehouden. Verschillende keren speelden we mooie wedstrijden tegen elkaar, maar na een tijdje kwam de klad erin

Tijdens het afgelopen ATTC = toernooi daagde ATTC, bij monde van ex-voorzitter Karel van de Putten,  TTV Een en Twintig uit deze traditie voort te zetten. Dit was niet aan dovenmansoren gericht:  op donderdag 17 januari wordt deze oude traditie in ere hersteld.

Voor de deelnemers aan de competitie is deze avond een prima voorbereiding op het naderende seizoen. Daarom worden in ieder geval alle competitieteams benaderd om aan dit evenement deel te nemen.  Maar ook voor recreanten en deelnemers van de Maandagavond trainingsgroep is dit een prima gelegenheid de tafeltenniskrachten te meten met onze sportvrienden uit Aarle-Rixtel.

Omdat de laatste uitwisseling bij ATTC’77 werd gespeeld, wordt op 17 januari in de tafeltennishal van TTV Een en Twintig gespeeld.

De wedstrijden beginnen, net zoals competitiewedstrijden om 19:30 en er wordt gespeeld volgens het competitiesysteem : 2 teams van drie personen spelen tegen elkaar.

Opgeven kan per team of individueel, de inschrijflijst hangt in de kantine.