Uitslagen competitie

okt 2018

Donderdagavond 4 oktober hebben drie teams van TTV Een en Twintig hun competitiewedstrijden thuis gespeeld. Team 2 bestaande uit Rowena, Joost en Jeroen hebben gespeeld tegen Flash 4. Zij eindigden met een 5-5 stand. Jeroen en Rowena wisten hun dubbelpartij te winnen en twee van hun enkelwedstrijden.

Team 3 van  speelde donderdagavond ook thuis tegen Renata 6. Aum en wonnen de dubbelpartij. Ton won twee van zijn enkelwedstrijden. Dirk won er ook twee en Aum wist al haar enkelwedstrijden te winnen.

Ook Team 6 speelde thuis, zij mochten het opnemen tegen Budilia 9. Kevin, Chris en Tim speelde donderdagavond gelijk tegen Budilia. De stand eindigde dus in een 5-5 gelijkspel. Tim wist drie van zijn wedstrijden te winnen. Kevin pakte twee puntjes en Chris wist helaas geen punten te pakken.

Uitslagen:

Never Despair 3 – Een en Twintig 1 6-4