TTV Een en Twintig doet mee aan de Laarbeekrun

sep 2018

Het Running Team Laarbeek organiseert op zaterdag 20 oktober de Laarbeekrun, in het kader van de gezondheidsrace 3.0. Wij als vereniging doen hieraan mee! Onder andere Tim van Dalen, Bert Coolen, Eva Verrijt en Jeroen Engelhart verdedigen de trots van onze vereniging tijdens deze run!

De Laarbeekrun is een estafetteloop door alle vier de kernen van Laarbeek. Bij de Laarbeekrun legt een team ongeveer 33 kilometer af door Laarbeek. Een team bestaat uit minimaal 4 en maximaal 6 personen. 1 loper gaat van start, de andere teamleden volgen op de fiets. Je mag onderling bepalen hoe lang iemand loopt en je mag zoveel keer wisselen als je wilt, als er maar iemand van het team loopt. De run start om 11.00 uur in de ochtend.

Wil jij ook graag meerennen. Neem dan snel contact op met Jeroen Engelhart er zijn nog twee plaatsen te vergeven.