TTV Een en Twintig blijft in beweging

donderdag
jul 2020

TTV Een en Twintig blijft in beweging

De afgelopen maanden buiten-tafeltennis waren een groot succes. Je zou denken met die wind en regen niet te doen, maar TTV Een en Twintig heeft het super goed gehad buiten. Maar twee keer is het niet doorgegaan in verband met het weer. Het was enkel alleen een beetje aanpassen aan de wind, net wat extra effect zoals de fanatiekelingen dan in koor enthousiast vertellen. De Beek en Donkse tafeltennisvereniging denkt er zelfs aan om een “Open Laarbeekse buiten-tafeltennis Toernooi” te organiseren, maar dan wel als er na afloop een feestje gevierd kan worden als vanouds. Zodra de 1,5 meter afstand is verdwenen, is TTV Een en Twintig een van de eerste die dat zal vieren. Maar ondanks de 1,5 meter afstand van elkaar, zorgt TTV Een en Twintig voor voldoende aanbod. Je hoeft je niet te vervelen deze zomer.

TTV Een en Twintig blijft het hele zomerseizoen gewoon op maandag én donderdagavond vanaf 19 uur haar deuren openen. Geen zomerstop, maar een inhaal zomer. Tijd genoeg om je slag weer terug te vinden. We blijven in de zomer wel binnen tafeltennissen. Afgelopen donderdag 2 juli was het zover, de zaal stond weer vol met tafeltennistafels. De ander-halve meter afstand is goed te waarborgen. De tafels staan ver genoeg uit elkaar en de zaal is groot genoeg er kunnen zelfs nog wat tafels meer in de zaal staan. Ook in de kantine hield iedereen zich keurig aan de regels en deze waren goed navolgbaar.

Veel leden van TTV Een en Twintig liepen donderdag verbaasd de kantine in. De oude tegels in de kantine die iedereen zo gewend was, waren opeens verdwenen. De kantine van TTV Een en Twintig is helemaal verbouwd en er ligt een gloednieuwe vloer in. Alles extra gepoetst en alleen maar zitplaatsen op ander-halve meter afstand.

De gloednieuwe kantine, buiten tafeltennis en de hele zomer door tafeltennis is niet het enige wat TTV Een en Twintig aanbiedt. Ook is er nog de fietstocht van TTV Een en Twintig en daarmee gaat het goed, al meer dan 100 routes zijn verkocht in de gemeente Laarbeek en alle leden van TTV Een en Twintig hebben een route ontvangen. Ook de fietsroute is dit jaar in een nieuw jasje gestoken. TTV Een en Twintig is erg benieuwd wie de prijs dit jaar wint.

Zo is er voldoende aanbod, voor leden, niet leden en andere geinteresseerde. TTV Een en Twintig biedt tafeltennis graag laagdrempelig aan. Iedereen is welkom en voor iedereen is plek. Jong oud, klein of groot, ping-pong of tafeltennis niveau het maakt niet uit: Je bent van harte welkom! Wil jij ook mee tafeltennissen? Kijk op www.ttveenentwintig.nl en volg de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging op Facebook en Instagram.