Table Stars voor basisschoolkinderen Laarbeek

zaterdag
jan 2019

Afgelopen donderdag 3 januari 2019 hebben Bert Coolen en Eva Verrijt aan 20 scholieren van basisscholen in Laarbeek workshops Table Stars gegeven. Het was een super middag in de Tafeltennishal van TTV Een en Twintig!

Groep 5 t/m 8 van de basisscholen van Laarbeek deden mee aan de workshops van Table Stars!

De kinderen hebben in een uur tijd kennis gemaakt met tafeltennis. Ze hebben een intensieve warming-up gedaan, kennis gemaakt met het tafeltennis effect, mik-oefeningen gedaan en het aller leukste van de middag was toch wel het overspelen op een echte wedstrijdtafel. Met veel plezier werd de wedstrijd ‘rond de tafel’ gespeeld door de kinderen.

Deze middag werd mede mogelijk gemaakt door Laarbeek Actief. Het was een voorbereiding op een fijne samenwerking. Samen met Laarbeek Actief gaat TTV Een en Twintig vaker workshops zoals Table Stars introduceren bij de basisschoolkinderen van Laarbeek. Een mooi begin van het nieuwe jaar, met goede voornemens in het vooruitzicht!

Het was een zeer geslaagde middag!