START ZOMERCOMPETIITE

mei 2019

Donderdagavond 16 mei vindt ook de eerste speelronde plaats van de zomercompetitie. Voor de zomercompetitie hebben 20 teams uit de regio zich aangemeld. De 20 teams bestaan samen uit meer dan 100 deelnemers.

Op diverse locaties worden er meerdere wedstrijden gespeeld. Donderdagavond zullen 10 teams aantreden bij TTV Een en Twintig, om samen op een vriendschappelijke manier tafeltenniswedstrijden te spelen. Ook op donderdagavond 6 juni zullen er zomercompetitie wedstrijden te zien zijn in Beek en Donk. Vrijdagavond 21 juni zal de laatste zomercompetitie speelronde gespeeld worden, de finaleronde met een feestelijke afsluiter. Alle 20 teams zullen dan aanwezig zijn om deze finale te spelen in de Beek en Donkse tafeltennishal.

Kijk voor meer informatie op de facebookpagina en de website van TTV Een en Twintig, www.ttveenentwintig.nl. De tafeltennishal is elke maandag- en donderdagavond open vanaf 19 uur.

Schermafbeelding 2019-05-11 om 11.20.30