Roefeldag gewonnen door “Eindhoven Gekskes”

maandag
jun 2017
Tientallen kinderen waren zaterdag te gast

Afgelopen zaterdag deed onze vereniging met tientallen bedrijven en verenigingen mee aan de Roefeldag. Honderden kinderen namen een kijkje in de keuken bij winkels, fabrieken, instellingen en sportclubs.

Bij onze vereniging maakten tientallen kinderen kennis met tafeltennis. De kinderen (en in veel gevallen ook de begeleiders) konden punten verdienen met een robotspel, rond-de-tafel en een rallyspel. Uiteraard kregen ze ook uitleg over de tafeltennisspel. Rafi was een van de kinderen die een vraag kreeg over de snelheid waarmee tafeltennis op topniveau wordt gespeeld: “Ik had nooit gedacht dat zo’n balletje 140 kilometer per uur zou gaan. Dat zou je echt nooit zeggen!”

VIP-arrangement
De winnaars van de Roefeldag-activiteit winnen een speciaal VIP-arrangement tijdens één van onze trainingsavonden. Hieronder een overzicht van de eindstand. Met de winnaars wordt binnenkort contact gezocht:

1. Eindhoven Gekskes 63 punten
2. 8bSquaD 61 punten