Open Unicum Toernooi 2018 zeer geslaagd!

dinsdag
jun 2018

Een aantal van onze leden hebben zaterdag 2 juni meegedaan aan een open toernooi bij tafeltennisvereniging Unicum in Geldrop. Het toernooi had zaterdag maarliefst 54 deelnemers en zat met dit aantal dan ook helemaal vol! De deelnemers werden opgesplitst in drie poules en werden er negen zeskampen gespeeld. Vervolgens mochten alle nummers één van iedere poule tegen elkaar, de nummers twee, drie, etc. Iedere deelnemer heeft dus zeven wedstrijden kunnen spelen. Alle deelnemers hebben zich, met een maximale inzet en sportiviteit, van hun beste kant laten zien.

Van TTV Een en Twintig hebben Henk van der Bruggen, Rowena de Haas, Eva Verrijt, Joost van Goch en Jeroen Engelhart deelgenomen aan het open toernooi van Unicum. Zij hebben allen naar eigen zeggen een hele mooie dag beleefd. ‘Het was de hele dag feest, vanaf 10 uur in de ochtend, tot laat in de avond’, aldus Rowena de Haas. Henk (C poule) en Rowena (B poule) wisten beiden een mooie 3e plek te behalen.