Nieuwe fietsroutes uitgezet voor de fotopuzzeltocht 2018 !

apr 2018

GA NU FIETSEN VANUIT BEEK  EN  DONK !!

Tafeltennisvereniging “Een en Twintig” heeft dit jaar 2 mooie fotopuzzeltochten uitgezet van respectievelijk  30 km en 55 km. Hiermee hopen we met de kortere route van 30 km ook die mensen te bereiken welke de route van 55 km te lang vinden.

Men start bij de poort van  TTV  “Een en Twintig” aan de Otterweg 37 in Beek en Donk.

U bepaalt zelf wanneer u de route rijdt, maar dit is uiterlijk mogelijk t/m 30 september 2018.

U kunt alleen, met tweeën of met het hele gezin meedoen.

U mag de route meerdere malen rijden of onderbreken.

U kunt de foto’s, welke in zwart-wit zijn, via de website  www.ttveenentwintig.nl in kleur downloaden.

( onder het item Nieuws )

Zoals je kunt lezen hebben we ook een verkorte route opgenomen van ± 30 km.  Ook hier kunt u meedingen naar de prijzen.

Indien u met beide routes wil meedingen om een prijs moet u wel 2x een formulier kopen.

Voor beide routes zijn de volgende prijzen beschikbaar gesteld :

Bij de 55 km tocht: 1e prijs een waardebon van € 50,- , verder zijn er waardebonnen va

benodigde foto's voor de puzzeltocht per fiets van 2018

benodigde foto’s voor de puzzeltocht per fiets van 2018

n € 25,-  € 15,-  & € 12,50 te winnen.

Bij de 30 km tocht: 1e prijs een waardebon van € 50,- , verder een waardebon van € 25,-

De routebeschrijving en het wedstrijdformulier zijn verkrijgbaar voor € 5,- vanaf zaterdag 9 mei 2018 bij de volgende verkooppunten:

Bloematelier “DE 4 SEIZOENEN”, Piet v. Thielplein 15, BEEK EN DONK

Snackbar   “DE BEEMD”, Kapelstraat 48, BEEK EN DONK