Lenie Brouwers (69) overleden

vrijdag
jun 2021

Gisteravond bereikte ons het droevige nieuws dat afgelopen dinsdag Lenie Brouwers (69) is overleden.

Aangespoord door de clinic van Bettine Vriesekoop en Laarbeek Actief werd Lenie in september 2019 lid van TTV Een en Twintig.

Daarna nam ze trouw deel aan de trainingen voor beginners en vrije speelavonden. Tijdens de trainingen toonde Lenie zich leergierig en was altijd vol goede moed om nóg beter te leren tafeltennissen.

Naast de trainingen nam ze ook deel aan de clubkampioenschappen en uitwisselingen met andere verenigingen.  Toen in het voorjaar van 2020 alleen maar buiten getafeltennist kon worden, was Lenie steeds van de partij. Ze vond het leuk en had haar plekje in de trainingsgroep helemaal gevonden.

Lenie voelde zich thuis binnen onze vereniging, had voor iedereen een praatje klaar en wilde tegen iedereen spelen.

Lenie is nog geen twee jaar lid van onze vereniging geweest, maar ze laat ondanks dat een leegte achter.
Leden en bestuur van TTV Een en Twintig wensen haar man, familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.