Klaar voor het jaarlijkse Herfsttoernooi?

woensdag
okt 2019

Donderdagavond 24 oktober organiseert TTV Een en Twintig het jaarlijkse Herfsttoernooi. Het toernooi start om 19.30 uur tot ongeveer 21.30 uur, maar het toernooi kan uitlopen in verband met de ‘derde helft’ aldus organisatoren Tim van Dalen en Bert Coolen.

Zoals andere jaren is het de bedoeling dat leden van TTV Een en Twintig een introducé meenemen. De introducé kan nog nooit getafeltennist hebben of juist heel goed zijn in de sport, maar dan bijvoorbeeld bij een andere club. De enige verplichting is dat een lid van TTV Een en Twintig speelt met een niet-lid en samen vormen zij een team.

Ken jij niemand van TTV Een en Twintig, maar wil je toch mee doen? Dat kan, zorg dat je in sportkleding aanwezig bent om 19.15 uur op donderdagavond 24 oktober in de Tafeltennishal aan de Otterweg in Beek en Donk en doe mee! Wees welkom.