Feestavond Kwizut doorslaand succes!

zondag
jan 2017

DSC_0119Samen met Rollerclub De Oude Molen hielpen wij de organisatie van Kwizut dit jaar met de organisatie van de traditionele feestavond, die op 14 januari plaatsvond in Sporthal d’n Ekker in Beek en Donk. Begin november tekenden Ellen Kuijpers en onze eigen Jeroen namens beide verenigingen het contract met de organisatie. Tijdens en rond de feestavond waren meer dan tachtig vrijwilligers van de verenigingen in touw om alles in goede banen te leiden. Het werd een groot succes en duizenden inwoners van Laarbeek hadden met dank aan de verenigingen een prachtige avond, waar nog lang over zal worden nagepraat.

Goede relatie

De inspanningen leveren de rolschaatsvereniging en onze vereniging waarschijnlijk een mooi bedrag op voor de clubkas, maar dat is volgens Jeroen niet het belangrijkste: “Met deze samenwerking onderstrepen wij onze goede relatie en dat komt het verenigingsgevoel alleen maar ten goede. Maar bovenal is het gewoon hartstikke leuk om met tientallen vrijwilligers een bijdrage te leveren aan zo’n mooi evenement.”

Foto’s

Zowel voor, tijdens als na de feestavond werden tientallen foto’s gemaakt, waarvan een aantal zichtbaar is op Facebook-pagina. Kijk voor een uitgebreidere reportage op de speciale fotopagina. Aan alles vrijwilligers: grote dank voor jullie hulp!