Eerste team overtuigt in kampioenswedstrijd

dec 2017

kampioenen.jpgOns eerste team is afgelopen vrijdag overtuigend kampioen geworden in de tweede klasse. In Tilburg werd LUTO 2 met liefst 10-0 verslagen en daarmee kon het team niet meer ingehaald worden door Never Despair uit Den Bosch.

Jordi, Peter en Stefan waren op alle fronten sterker dan de Tilburgse tegenstander. In de laatste wedstrijd had Jordi het lastig. In de vijfde game sloeg hij toe met 6-11 en stelde daarmee de monsterscore en het kampioenschap veilig. Dankzijn de titel komt het team vanaf januari uit in de eerste klasse. Een dag eerder kwam ook het derde team in actie tegen TIOS uit Tilburg. Het team van Tonnie, Aum, Guido en Dirk wist uiteindelijk en zwaarbevochten overwinning in de wacht te slepen. Liefst vijf vijf-gamers waren daarvoor nodig: 6-4.

Kijk voor meer informatie op onze competitiepagina, daarin alle uitslagen en standen in de najaarscompetitie.