Dora vrijwilliger van het jaar!

maandag
jan 2020

Tijdens de feestavond zaterdagavond is ook de vrijwilliger van het jaar in het zonnetje gezet!

Dora van Oosterwijk is vrijwilliger van het jaar 2019!!

Dora zet zich wanneer ze kan altijd in voor de club. Een vrijwilliger waar wij uiterst dankbaar voor zijn. Een kei harde werker die we achter de bar vinden op maandagavond wanneer ze kan. Wanneer Dora in de kantine is, zijn alle glazen, kopjes en mokken afgewassen en staat de koffie altijd klaar. Een echte topper. Wat al even geleden is maar zeker niet vergeten, is de ongelofelijke inzet van Dora tijdens onze editie van de helpende handjes van Kwizut 2016-2017. Dora liet daar zien wat echt hard werken is. In de kou wist Dora een steigeren tent op te zetten en dat zonder handschoenen bij -5 graden. Dora we waarderen je inzet, betrokkenheid en aangename gezelligheid. We hopen nog heel lang koffie bij je te mogen bestellen aan de bar bij TTV Een en Twintig! Bedankt Dora voor alles wat je voor de vereniging doet!

IMG-20200119-WA0036