Barman bedankt!

maandag
jul 2019

Tonnie van Berlo is al jarenlang vrijwilliger van de club. Waar hij helpt bij het opknappen van de kantine, het jaarlijkse darttoernooi organiseert is hij ook al jarenlang een van de meest gewaardeerde barmannen van onze fanatieke sportvereniging. Hij geeft het stokje door aan de volgende generatie barmannen en vrouwen.

Jaren geleden leerde hij van zijn zus de werkwijze achter de bar. Alle tips, tricks, ins and outs over het werken achter de bar  bij de leukste Tafeltennisvereniging van het land! Tonnie is de voorbeeld barman !! Jaren lang heeft hij zich intensief ingezet achter én voor de bar.  Gelukkig mogen we nog lang van Tonnie voor de bar genieten!  Hij blijft natuurlijk tafeltennissen. Maar Tonnie geeft zijn plekje achter de bar door aan de volgende barmannen generatie.

Donderdagavond na het Dutchtennis toernooi hebben we Tonnie in het zonnetje gezet! Met een grapje  en een drankje !

Tonnie het was altijd een feest met jou als barman. Bedankt voor alle gezellige avonden en je altijd vrolijke inzet!  Nu op naar gezellige avonden aan de andere kant van de bar!

tonnie