Oproep aan alle leden!

donderdag
apr 2019

Alle leden van Rabobank Peel Noord opgelet! Jullie kunnen stemmen op onze club. Per post ontvangen jullie een unieke code waarmee je kunt stemmen. Van donderdag 4 april 2019 tot en met dinsdag 30 april 2019 kun je via een online stemmodule je stem uitbrengen op de clubs die jij een warm hart toedraagt. Ieder lid van Rabobank Peel Noord ontvangt vijf te verdelen stemmen, waarvan maximaal één stem op dezelfde club mag worden uitgebracht.

Rabobank Peel Noord organiseert de

Rabobank Clubkas Campagne en wij doen mee!

Kom in actie en steun onze club van 4 t/m 30 april #raboclubkas

Breng jouw stem uit en steun het verenigingsleven! Rabobank Peel Noord draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen en stelt €125.000,- beschikbaar! Ook onze club doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Stemmen

Van 4 tot en met 30 april mogen leden van Rabobank Peel Noord vijf unieke stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! Onze club ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is. Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan TTV Een en Twintig tijdens de Rabobank Clubkas Campagne.

Hulp nodig?

Lukt het niet om zelf te stemmen? Neem dan je unieke code mee naar de kantine van TTV Een en Twintig op maandagavond 15 of 29 april 2019. Wij zijn dan aanwezig om jullie digitaal opweg te helpen wanneer daar behoefte voor is!

Steun TTV Een en Twintig en vier andere verenigingen met jouw stem! Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/peelnoord

Alvast bedankt voor jouw steun!

rabo2019