Geslaagde uitwisseling met TTV Stiphout

zaterdag
sep 2017

uitwisselingstiphoutHet was op donderdag 31 augustus stil bij onze vereniging en dat was niet zonder reden. Onze competitieteams deden die avond mee aan een uitwisseling met TTV Stiphout. Voor veel spelers de ideale voorbereiding voor de aanstaande najaarscompetitie. Onze eigen Tim van Dalen was enthousiast over de uitwisseling: “In de vakantieperiode heb ik niet zoveel kunnen spelen en het is heel fijn dat we weer kunnen beginnen”, zo vertelde hij na één van zijn wedstrijden.

Overigens was het TTV Stiphout dat er met de winst vandoor ging. De vereniging was met 29-21 te sterk. Frenklin van der Burgt is voorzitter van TTV Stiphout. Hij bedankte aan het einde van de avond alle deelnemers: “Leuk om volgend jaar weer tegen jullie te spelen. Ik stel voor dat wij dan naar jullie komen.” Onze vrienden uit Stiphout zijn van harte welkom!