10-0 voor team 4 van TTV Een en Twintig

zondag
mrt 2020

Donderdagavond 5 maart weet TTV Een en Twintig tijdens de competitieavond veel punten te pakken. Team 1, 4 en 6 ontvingen hun tegenstanders in de tafeltennishal aan de Otterweg in Beek en Donk.

Team 1 bestaande uit Peter van de Eijnden, Francois de Leeuwe en Jordi Kivits, wonnen met 8 tegen 2 van Kruiskamp 81 1 uit ‘s-Hertogenbosch. Team 1 verloor de dubbel en Jordi pakte twee wedstrijden. Francois en Peter scoren maximaal door al hun wedstrijden te winnen. Team 1 staat tweede in hun poule. Nummer één is slechts één puntje verwijdert. Team 1 speelt dus duidelijk nog om een kampioenschap.

Bij team 4 was het helemaal feest. Tonnie van Berlo, Patrick Biemans en Tim van Dalen gaven team 8 van Flash uit Eindhoven geen kans. Tonnie, Patrick en Tim wonnen al hun wedstrijden én Tim en Patrick hebben samen de dubbel gewonnen. Eindstand 10 tegen 0. Hiermee heeft team 4 een inhaalslag gemaakt. Nog staan zij derde in hun poule, maar nog een verrassende avond als deze en wie weet spelen zij voor het kampioenschap.

Ook Een en Twintig 6 speelde thuis. Zij speelden tegen de Meppers (H) 4. Team 6 bestaande uit Kevin Biemans, Tarek Abusdadao en Anne van Dalen. Kevin won twee wedstrijden, Tarek één en Anne is het helaas ook dit keer niet gelukt een wedstrijd te winnen. Ook de dubbel verloren Anne en Tarek. Eindstand 3 punten voor Een en Twintig, tegen 7 voor de Meppers. Team 6 staat knap tweede in hun poule. De nummer één staat ver bovenaan, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Wellicht speelt team 6 over een aantal weken voor promotie.

Naast de competitiewedstrijden was er ook de basistraining. Tien fanatiekelingen hebben weer een uurtje bijgeleerd in de training. Dit keer stond de forehand topspin op de planning. Wil jij ook komen tafeltennissen? Je bent van harte welkom. Op maandag en donderdagavond is de zaal vanaf 19 uur geopend. Volg de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging op Facebook en Instagram.