Zomercompetitie van start

donderdag
mei 2017
Ook in de zomer gaan wij door!

Voor de negende keer begint deze week de zomercompetitie weer. Voor veel tafeltennissers de ideale manier om de periode tussen de voor- en najaarscompetitie te overbruggen, maar ook een mooie gelegenheid voor vele anderen om kennis te maken met tafeltennis.

Aan de competitie doen naast onze eigen vereniging teams mee van Flash uit Eindhoven en Unicum uit Geldrop. Opnieuw organiseert onze eigen Hans Eekels de reeks van wedstrijden. Hij heeft inmiddels de nodige ervaring als organisator: “Het is heel leuk om deze competitie te organiseren, maar het vraagt ieder jaar weer om de nodige zorgvuldigheid. Het is leuk dat we dit jaar 19 teams op de been konden brengen. Laten we hopen dat iedereen veel plezier beleeft, want dat is waar de zomercompetitie vooral op draait.”

De zomercompetitie vangt vrijdag aan bij Flash in Eindhoven. Op donderdag 18 mei worden er wedstrijden gespeeld in onze eigen tafeltennishal.  Houd voor meer informatie de site in de gaten!