Week van de waarheid

zondag
nov 2016

jeugdtoernooiSportief gezien is het de week van de waarheid voor onze vereniging. Zowel het tweede, derde als het zesde seniorenteam kan deze week kampioen worden. Bij het tweede team is de strijd om het kampioenschap het spannendst. Het team van Rowena, Joost en Jeroen staat momenteel op een derde plaats en heeft slechts één punt minder dan de nummers één en twee. Het tweede team speelt vrijdagavond in en tegen hekkensluiter Geldrop.

Het derde team van Tonnie van Berlo, Aum van Berlo, Remco van Berlo en Addy Verbakel kan het karwei donderdagavond in eigen huis afmaken. Het kwartet heeft aan drie punten genoeg tegen Renata uit Eindhoven. Het zesde team van Patrick, Helmi, Niels, Christi en Hans speelt donderdagavond tegen Unicum uit Geldrop en kan met een overwinning het kampioenschap veilig stellen.

Bij de jeugd was er vorige week zaterdag al iets te vieren. Het eerste team won in de eigen tafeltennishal met 6-4 van de Meppers uit Heeze. Lucas Crooijmans en Kevin Biemans pakten de punten, ook in het dubbelspel.

Toernooi voor jongste jeugd
Aan de andere kant van de zaal was er zaterdagmiddag voor de jongste jeugd een speciaal toernooi opgezet. Enkele van onze jeugdleden hadden samen met ATTC’77 uit Aarle-Rixtel en MTTV’72 uit Mierlo veel plezier aan de tafeltennistafel. Het is niet voor het eerst dit jaar dat wij op deze manier de jongste jeugd kennis laat maken met de tafeltennissport.

Kijk voor alle uitslagen, standen en het programma op de competitiepagina.