We gaan weer open !!

zondag
jun 2020

Beste leden,

Vorige week lieten wij al weten dat de nieuwe versoepelingen het weer mogelijk maken om te tafeltennissen. Ik deze mail nemen wij jullie mee in de laatste ontwikkelingen en afspraken die wij met jullie willen maken.

Wij gaan weer open

Vanaf 1 juli zijn onze kantine en speelzaal weer open volgens de normale tijden. Zowel in de kantine als in de speelzaal en kleedruimtes worden maatregelen genomen om zoveel als mogelijk de anderhalve meter afstand te bewaren. Bij goed weer zullen buiten de kantine (zit)plaatsen worden gecreëerd en is er binnen de mogelijkheid om op één plek aan de bar bestellingen te doen. Ook zijn er aan de bar minder krukken. Op de toiletten hebben wij voor jullie extra hygiënemaatregelen genomen.

Speelzaal en kleedruimte

De kleedruimtes zijn gewoon open en ook daar geldt uiteraard de anderhalve meter afstand. In de speelzaal houdt ook iedereen anderhalve meter afstand. Voor zover wij nu kunnen inschatten, is er plek genoeg voor iedereen om aan spelen toe te komen in de speelzaal met inachtneming van de anderhalve meter afstand. Wanneer blijkt dat er extra maatregelen nodig zijn, dan laten wij dat weten. Dat geldt overigens ook voor de maatregelen in de kantine.

Houd je aan de afspraken

Maar alle afspraken zijn pas effectief wanneer iedereen zich aan de anderhalve meter afstand houdt. Dit is ook een belangrijke voorwaarde van het kabinet en wij rekenen op ieders medewerking. De afstandsmaatregel geldt overigens vanaf 18 jaar.

Bedankt

Tot slot willen wij iedereen heel erg bedanken voor het geduld in de afgelopen maanden. Geduld dat nodig was en is om het coronavirus onder controle te krijgen. Sommige leden hebben in hun directe omgeving te maken gehad met het virus en weten als geen ander dat de maatregelen er niet voor niets zijn.

Wij zijn als bestuur heel blij dat we weer kunnen gaan tafeltennissen. Heb je nog vragen? Laat het even weten door deze mail te beantwoorden. Wij hopen iedereen volgende week weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Bestuur TTV Een en Twintig