Vierde team wint met gemak van Veldhoven

maandag
mrt 2017

IMG_0886Het vierde seniorenteam won vorige week donderdag met gemak van TTV Veldhoven. In onze eigen tafeltennishal werd het 7-3

Tot nu toe won het vierde al haar dubbelpartijen en ook tegen Veldhoven was het raak. Guido en Roel maakten geen fout en wonnen de wedstrijd in drie games. Net als Guido won ook Dirk al zijn enkelpartijen met groot gemak.

Het tweede team had het tegen Budilia 2 uit Budel een stuk lastiger. Joost, Jeroen en Rowena versloegen het team met 6-4. Hoewel de dubbelpartij ging verloren, pakten het drietal in al hun enkelwedstrijden ieder twee punten. Opvallend was de tweede winstpartij van Joost. Hij had vijf games nodig om tot winst te komen, maar sloeg in die laatste game genadeloos toe: 11-3.

Kijk voor alle uitslagen, standen en het programma op de competitiepagina.