Uw naam hier?

jul 2018

shirtsTTV Een en Twintig is een tafeltennisvereniging in Beek en Donk, waar op zowel recreatief als op competitief niveau getafeltennist wordt. De vereniging is groeiende qua aantal leden, teams, toernooideelnames en activiteiten: dit heeft een positieve uitstraling naar buiten.

Al jarenlang speelt TTV Een en Twintig in de afdelingscompetitie haar wedstrijden, komend seizoen met maar liefst 7 teams.

Vanaf september treden we aan met nieuwe wedstrijdshirts, natuurlijk in het Beek en Donkse groen.

Zoals u ziet hebben we nog ruimte op onze shirts die we kunnen gebruiken voor uw naamsbekendheid. Dit is niet alleen interessant voor de Beek en Donkse afzetmarkt, maar door de regionale opzet van de competitie worden nieuwsberichten, Facebook posts en Instagram foto’s flink gedeeld.

Dus wilt u met uw bedrijf de komende drie jaar minstens 1 keer per wedstrijdweek (20 weken per jaar) op social media in beeld komen en zo de tafeltennisactiviteiten ondersteunen, stuur dan een mailtje naar info@ttveenentwintig.nl.

We nemen dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.