Uitwisseling TTV Stiphout 2021

woensdag
sep 2021

TTV Een en Twintig en de bevriende tafeltennisvereniging TTV Stiphout spelen nu al enkele jaren een vriendschappelijke voorronde van de najaar competitie. Een ideale start om de eerste spanningen eruit te spelen, nieuwe batjes in te spelen en de spieren warm te maken.

De twee verenigingen zijn al weer een aantal weken aan het trainen, maar voor de echte competitie begint is het een perfecte gelegenheid om erin te komen. Dit jaar werd de uitwisseling gespeeld bij TTV Stiphout. Vrijdagavond 10 september kleurde de zaal in Helmond Rood en Groen. TTV Stiphout heeft deze editie overtuigend gewonnen met

In totaal deden 40 tafeltennissers mee, verdeeld in 12 teams.

stiphout

TTV Stiphout wist met t 41 tegen 25 punten wist TTV Stiphout op overtuigende wijze te winnen.

Volgend jaar zal zich weer een nieuwe kans voordoen om revanche te nemen voor de Beek en Donkse spelers. TTV Stiphout heeft namelijk de uitnodiging van TTV Een en Twintig met veel enthousiasme aangenomen om volgend jaar in Beek en Donk deze terugkerende uitwisseling voort te zetten.