Uitwisseling tafeltennisverenigingen Laarbeek

vrijdag
jan 2019

TTV Een en Twintig, vertegenwoordigd door 21 tafeltennissers, speelde op donderdagavond 17 januari een vriendschappelijke uitwisseling tegen ATTC’77. De tafeltennisclub uit Aarle-Rixtel was met 20 tafeltennissers op bezoek in Beek en Donk. Het was een erg spannende avond. Er zijn 6 teams gevormd voor iedere vereniging. Team 1, 2 en 5 speelde allen gelijk dat maakte de einduitslag extra spannend. Uiteindelijk wist ATTC’77 met 40 punten te winnen tegen 39 punten van TTV Een en Twintig. De wisselbeker stond in Aarle-Rixtel en blijft dit jaar in Aarle-Rixtel. TTV Een en Twintig gaat er volgend jaar bij de uitwisseling bij ATTC’77 alles aan doen om de beker mee naar huis te nemen. Het was een sportieve en vooral een gezellige avond, zeker voor herhaling vatbaar! De traditie is bij deze in ere hersteld. Laarbeek mag trots zijn op de twee actieve tafeltennisverenigingen waar van jong tot oud getafeltennist wordt. Het is een prachtige ontmoetingsplek voor jong en oud, om te bewegen en gezellig bij elkaar te zijn! Bedankt voor jullie bezoek ATTC’77, we kijken uit naar de revanche in Aarle-Rixtel 2020.

Henk Buiting, speler van ATTC’77 heeft tijdens deze avond prachtige foto’s gemaakt. Enkele beelden die Henk deze avond heeft gemaakt, zijn hieronder te zien!