Uitslagen competitie

maandag
okt 2019

Donderdagavond 10 oktober speelde vier competitieteams thuis hun wedstrijden.  Team 1 speelde tegen Never Despair 2. Jordi Kivits won al zijn enkelwedstrijden. Samen met Peter van den Eijnde won hij ook de dubbelpartij. Peter won zelf maar één enkelwedstrijd. Rowena de Haas wist geen wedstrijd te winnen. Eindstand 5 tegen 5.

Team 3 van TTV Een en Twintig nam het op tegen Taveres team 2. Guido Graat wist al zijn wedstrijden te winnen, Aum van Berlo won er twee en Ton Paardekooper won één wedstrijd. Ook de dubbel wisten Guido en Ton te winnen. Het werd 7 tegen 3 voor team 3.

Het vijfde team van TTV Een en Twintig speelde tegen Unicum 8. Dat werd een lastige opgave. Bert Coolen en Roel Beekmans wonnen geen wedstrijd. Eva Verrijt wist één wedstrijd te winnen, dat zorgde voor een eindstand van 1 tegen 9.

Het laatste team wat thuis speelde donderdagavond was team 6. Christi Eekels, Anne de Wit en Tarek Abusdadao speelde tegen ATTV 71 3. Christi en Tarek wisten beide al hun wedstrijden te winnen. Anne won helaas geen wedstrijd. Christi en Anne wisten samen de dubbel te winnen. Het werd 7 tegen 3.

TTV Een en Twintig 1 – Never Despair 2 = 5-5

Flash 3 – TTV Een en Twintig 2 = 4-6

TTV Een en Twintig 3 – Taveres 2 = 7-3

Veldhoven 12 – TTV Een en Twintig 4 = 7-3

TTV Een en Twintig 5 – Unicum 8 = 1-9

TTV Een en Twintig 6 – ATTV 71 3 = 7-3

Budilia 7 – TTV Een en Twintig 7 = 2-8

Volg TTV Een en Twintig op Facebook en Instagram voor het laatste nieuws! Bekijk ook de agenda voor de komende evenementen bij de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging.