Uitslag najaarscompetitie

woensdag
okt 2019

Donderdagavond 17 oktober hebben twee teams van TTV Een en Twintig een thuiswedstrijd gespeeld. Team 4 speelde tegen Flash 7. Tim van Dalen, Tonnie van Berlo en Dirk van der Venne wonnen allen twee van hun wedstrijden. Tim en Tonnie wonnen samen ook hun dubbelpartij. Eindstand 7-3

Ook team 7 van TTV Een en Twintig speelde thuis. Zij namen het op tegen Veldhoven 16. Jos De Gruyter, Hans Eekels en invaller Tarek Abusdadao wonnen ook allemaal twee van hun enkelpartijen. De dubbel wisten zij niet te winnen. De eindstand 6-4.

Fifty+ViTT is nog steeds een groot succes

Naast de competitie wordt er ook nog training gegeven op donderdagavond in de Tafeltennishal in Beek en Donk. Het toegankelijke programma zorgt voor veel interesse. Alle Fifty+ViTTers doen ook mee aan het herfsttoernooi. Donderdagavond 31 oktober is er geen les, maar donderdag 7 november pakken we het batje weer op. Het programma is de manier om fit te blijven na je vijftigste op de leukste manier mogelijk: tafeltennis! Nog iedere les sluiten er geïnteresseerde aan bij de sportieve lessen én elke les wordt het gezelliger.

Volg TTV Een en Twintig op Facebook en Instagram voor het laatste nieuws! Bekijk ook de agenda voor de komende evenementen bij de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging.