Twee nieuwe teamsponsoren!!

woensdag
jan 2019

Vanaf september 2018 speelt team 2 al trots in het groen met “Peter Jacobs Transport” op de rug. Al jarenlang volgt deze sponsor het team op de voet en is daarom ook trots om sponsor van team 2 te kunnen zijn. Team 2 heeft inmiddels al vele tafeltennis-kilometers afgelegd in het sponsorshirt.

Team 4 is in het groen vertegenwoordigd met sponsor MART Stukadoors en zijn daarin zelfs al kampioen geworden! Zo GESMEERD zouden alle andere leden binnen onze tafeltennisvereniging ook graag door het competitieseizoen gaan.

Team 5 wordt gesponsord door Praktijk Bofkont, kind- en jeugdtherapie. Zij boffen met zo’n toffe naam op de rug. Het zijn ook een stelletje bofkonten..

Maar na Team 2, 4 en 5 worden vanaf maandag 14 januari ook team 1 en 6 gesponsord.

Wie deze teams gaan sponsoren zal maandagavond (14 januari) na de seniorentraining om 20.30 uur bekend worden gemaakt. We willen jullie graag persoonlijk voorstellen aan onze nieuwe teamsponsoren.

Daarnaast zullen we maandagavond ook de nieuwe voorjaarseditie 2019 van ‘t Toffelblad uitreiken.

We hopen jullie allemaal te zien maandag!!

Wil jij ook een team sponsoren? Dat kan, Team 3 en Team 7 hebben nog een plekje vrij. Stuur ons dan een mailtje, een berichtje via Facebook of kom langs op de club! We zijn er altijd op maandagavond en donderdagavond.