TTV Een en Twintig wint alle wedstrijden in Beek en Donk

woensdag
sep 2019

De tafeltennis najaarscompetitie is donderdagavond 12 september van start gegaan. Drie teams van TTV Een en Twintig speelde hun eerste wedstrijd thuis. Zij zijn allemaal goed van start gegaan. Alle drie de teams hebben hun eerste overwinning geboekt. TTV Een en Twintig 1 speelde tegen Flash 2 thuis. Rowena de Haas speelde donderdagavond haar debuut als speelster van het eerste team. Rowena wist meteen één wedstrijd te winnen in de eerste klasse. Peter van den Eijnde en Jordi Kivits wonnen beide drie wedstrijden en samen het dubbelspel. Eindstand acht voor TTV Een en Twintig 1 en twee punten voor Flash 2.

Ook TTV Een en Twintig 4 speelde thuis. Vertegenwoordigt door Tonnie van Berlo, Patrick Biemans en nieuwkomer in de vijfde klasse Tim van Dalen. Tim won knap met zijn debuut één wedstrijd. Patrick won twee wedstrijden en Tonnie wist alle drie zijn wedstrijden te winnen. Eindstand zeven voor TTV Een en Twintig 4 en drie punten voor PJS 3.

Het derde team wat donderdagavond thuis speelde in de tafeltennishal in Beek en Donk was TTV Een en Twintig 7. Ook zij wisten hun eerste wedstrijd te winnen tegen Taverbo/Sabo 10. Kevin Biemans, Christi Eekels en Jos De Gruyter wonnen allen twee van hun wedstrijden.

Een en Twintig 1 – Flash 2. 8-2
Stiphout 5 – Een en Twintig 2. 5-5
LUTO 5 – Een en Twintig 3. 4-6
Een en Twintig 4 – PJS 3. 7-3
Deurne 4 – Een en Twintig 5. 8-2
Veldhoven 17 – Een en Twintig 6. 10-0
Een en Twintig 7 – Taverbo/Sabo 10. 7-3

Volg TTV Een en Twintig op Facebook en Instagram voor het laatste nieuws! Bekijk ook de agenda voor de komende evenementen bij TTV Een en Twintig.