TTV Een en Twintig bezoekt NK Tafeltennis

maandag
mrt 2020

Afgelopen weekend vonden de Nederlands Kampioenschappen Tafeltennis plaats in Zwolle. Jeroen Engelhart en Eva Verrijt van TTV Een en Twintig namen deel aan het verenigingscongres. De NTTB gaf door middel van workshops handvatten om met verschillende onderwerpen aan de slag te gaan binnen je vereniging. Zo volgenden Jeroen en Eva workshops over het technisch beleid en hoe meer samenwerkingen aan te gaan in kortere tijd.

NK NK1

Jeroen op de foto met Britt Eerland.

Nederlands kampioenen

Shuo Han Men werd Nederlands kampioen bij de vrouwen en Laurens Tromer werd Nederlands Kampioen bij de mannen.

Wil jij ook komen tafeltennissen? Je bent van harte welkom. Op maandag en donderdagavond is de zaal vanaf 19 uur geopend. Volg de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging op Facebook en Instagram.