Ton knap tweede tijdens open Deurnese/Astense Kampioenschappen!

maandag
nov 2018

Zondag 4 november was het een dag volop tafeltennis in Deurne. Daar vonden de jaarlijkse open Deurnese/Astense kampioenschappen plaats.

Ook TTV Een en Twintig was van de partij. Van de in totaal 60 deelnemers waren er een zestal leden namens TTV Een en Twintig. Tim van Dalen, Jeroen Engelhart, Stefan Hamelijnck, Ton Paardekoper, Eva Verrijt en Anne de Wit speelden hun wedstrijden in het inmiddels bekende groen/zwarte clubshirt tegen diverse andere deelnemende clubs.

Ondanks een gezellige dag bestaande uit een enkel- & dubbeltoernooi bleek het lastig om voldoende wedstrijden te winnen om voorbij de poulefase te komen. Alleen Ton Paardekoper blonk uit op deze dag en werd knap tweede in zijn klasse!

Gefeliciteerd Ton!

IMG-20181104-WA0009IMG-20181104-WA0008