Team 7 krijgt ook een nieuwe sponsor!

maandag
feb 2019

Het gaat goed met de club en dat wordt gezien door betrokken ondernemers van onze club. Een aantal weken geleden werd bekendgemaakt dat én Team 1 én Team 6 een nieuwe sponsor op de rug kreeg.

Inmiddels al een aantal weken speelt team 1 met de trotse shirtsponsor: Sky High Media, een onderneming van onze eigen Roel Beekmans.

Team 6 weet al een aantal weken te winnen met de schreeuwende leeuw van Mister-K DJ op de rug, van onze eigen huis DJ en tafeltennisser Kevin Biemans.

Deze nieuwe sponsoren zijn niet onopgemerkt gebleven. Andere ondernemers uit Beek en Donk melden zich aan om ook Team 7 te sponsoren.

Op maandag 18 februari maken we de nieuwe Teamsponsor bekend na de seniorentraining in onze kantine. Om 20.30 uur zal deze bekendmaking plaatsvinden.

We hopen dat jullie allemaal komen kijken en de nieuwe sponsor komen aanschouwen!

PS. Team 3 is na 18 februari het enige team zonder teamsponsor! Wil jij ook graag een team van TTV Een en Twintig sponsoren? Ben er dan snel bij en neem contact op met de PR commissie.