Tafeltennis is voor iedereen

woensdag
feb 2020

TTV Een en Twintig is voor iedereen

Afgelopen week lag de competitie even stil bij Tafeltennisvereniging Een en Twintig. Maar dat weerhoudt de fanatieke tafeltennissers uit Beek en Donk niet. Iedere maandagavond is de seniorentraining druk bezocht. Met altijd meer dan 15 spelers heeft trainer Jeroen Engelhart de handen vol.

Ook bij de jeugd sluiten steeds meer kinderen aan die kennis willen maken met de tafeltennissport. Nog tot de zomervakantie loopt het Table Stars traject wat Jordi Kivits inzet bij de jeugd. Na de training blijft de jeugd steeds vaker hangen om nog meer te tafeltennissen. Het plezier spat er vanaf!

Op donderdagavond wordt de basistraining ook druk bezocht. Vorige week donderdag was het extra gezellig. Er was geen competitie en dus alle plek voor de basistraining. De training werd gevolgd door twaalf tafeltennissers waarvan sinds januari tien nieuwe leden. En dan was de groep nog niet eens compleet.

De tafeltennissport leeft in Beek en Donk. Steeds meer kinderen, twintigers, volwassenen en vijftigplussers weten de tafeltennisvereniging te vinden. Zo zie je maar dat de behoefte naar een plek van sport en gezelligheid gewenst is. Tafeltennis is meer dan alleen maar ping-pongen. Het gaat over ontmoeten, bij-buurten en gezellig blijven hangen in de kantine.

TTV Een en Twintig is trots op de ledengroei. Vooral ook op de betrokkenheid van alle tafeltennissers. De een is fanatiek in de sport, de ander helpt als vrijwilliger achter de bar en weer anderen komen kijken naar het tafeltennisspel. Voor ieder is er plek. TTV Een en Twintig is een vereniging op maat.

Donderdagavond 25 februariĀ

Donderdagavond maakt Francois de Leeuwe zijn debuut in het eerste team. Het eerste team speelt vanavond een inhaal wedstrijd en zijn daarmee de enige competitiespelers. Er is ook gewoon basistraining en ruimte voor recreanten om te spelen. Volgende week is het weer competitie en dan spelen team 1, 4 en 6 thuis.

Wil jij ook komen tafeltennissen? Je bent van harte welkom. Op maandag en donderdagavond is de zaal vanaf 19 uur geopend. Volg de Beek en Donkse Tafeltennisvereniging op Facebook en Instagram.