Start extra training op donderdag bij TTV Een en Twintig

maandag
jan 2020

Op donderdagavond 2 januari werd er geproost op het nieuwe jaar tijdens de nieuwjaarsborrel bij TTV Een en Twintig. Zoals ieder jaar sprak de voorzitter Jeroen Engelhart de aanwezige toe. Zo vertelde hij dat er zich in 2020 al 9 nieuwe leden hebben aangemeld. TTV Een en Twintig wil voor deze nieuwe leden ook platform bieden om op een gestructureerde manier de tafeltennissport eigen te maken.

Een nieuwe trainingsgroep is daarom geïntroduceerd. Vanaf donderdag 9 januari start de nieuwe basistraining. Om 19.30 uur nemen Jeroen Engelhart en Eva Verrijt de geïnteresseerde een uur mee in deze basistraining. Nieuwe leden en beginnende tafeltennissers zullen aan deze training deelnemen. De leeftijdscategorie van deze deelnemers is opvallend. Ook jeugd is namelijk geïnteresseerd in meer aanbod, daarom zullen ook zij aansluiten bij deze training.

Tijdens deze training worden er verschillende tafeltennis oefeningen aangeboden. Deze basistraining zal iedere donderdag (wanneer mogelijk i.v.m. competitie) plaatsvinden van 19.30 uur tot 20.30 uur. De basistraining is net zoals de seniorentraining vrijblijvend. Vrijblijvend in de zin dat er wordt verwacht dat je (minimaal) eens in de drie weken deelneemt, maar je bent niet verplicht iedere keer deel te nemen.

Wil jij ook starten met tafeltennissen? Dan is dit de ideale training om te starten! Iedereen is welkom op donderdagavond 19.30 uur.