Sponsor toernooi: Game11 TN Open 2020!

woensdag
feb 2020

Onze sponsor Game11 organiseert een toernooi. Doe jij ook mee? Er zijn al verschillende leden van TTV Een en Twintig die zich hebben aangemeld.

poster Game11 TN Open 2020

uitnodiging tot inschrijving Game11 TN Open 2020

Uitnodiging van Game11:

Beste verenigingen,

Bij deze nodigen wij jullie uit voor de Game11 TN Open 2020!  Het jaarlijkse toernooi is namelijk weer daar. Wil je het seizoen passend afsluiten door aan een leuk, sterk en gezellig toernooi deel te nemen? Doe dan mee!

Je speelt veel wedstrijden op je eigen niveau en dat is toch wat iedereen uiteindelijk wilt. Op zaterdag 16 (senioren) en zondag 17 mei (jeugd) gaan we er een top toernooi van maken. Beide dagen starten we op 9:00 met het toernooi. Daarom is de zaal van Tafeltennis Nijmegen op de Luciaweg 9 al vanaf 8:00 geopend.

Het toernooi wordt dit jaar georganiseerd op basis van de ELO rating. Via het Swiss systeem speel je op de deze dag minimaal 6 wedstrijden! Hierna wordt er vanaf de halve finale in elke klasse het toernooi uitgespeeld.

Na afloop van het senioren toernooi wordt er nog een BBQ georganiseerd voor degene die hier gebruik van willen maken. De kosten voor het toernooi zijn €10. Voor de BBQ komt daar €5 bij.

Mail je inschrijving naar info@game11.nl, of contact Jelco van Grunsven. In de bijlage treffen jullie de poster en de uitnodiging tot inschrijving.

Schrijf je snel in want vol = vol