Rustige speelavond tijdens de één na laatste wedstrijdweek

nov 2019

Donderdagavond 28 november is de laatste competitieronde van dit najaarsseizoen. Spannend want er zijn teams van TTV Een en Twintig die nog altijd kans maken op de titel. Team 2, 4 en team 7 spelen thuis in de Tafeltennishal in Beek en Donk.

Vorige week donderdag 21 november speelde alleen team 1 thuis. Zij namen het op tegen Veldhoven 3. Peter van den Eijnde wist al zijn wedstrijden te winnen. Jordi Kivits won er twee en Rowena de Haas wist één wedstrijd te winnen. Peter en Jordi wonnen de dubbelpartij. Het werd 7 tegen 3. Team 1 staat derde op de ranglijst. Vrijdagavond spelen zij hun laatste wedstrijd tegen de koploper Never Despair 2, zij staan bovenaan met 58 punten. Degraderen zal team 1 niet, maar kampioen worden zit er niet meer in. Al is het theoretisch gezien alles mogelijk.

De uitslagen van de uitspelende teams  zijn als volgt:

Veldhoven 4 – Een en Twintig 2         7-3

ATTV 71 1 – Een en Twintig 3             6-4

Never Despair 9 – Een en Twintig 4  4-6

Stiphout 8 – Een en Twintig 5             7-3

De teams 6 & 7 hebben afgelopen week geen wedstrijd gespeeld.