Ruim 900 kijkers bij finale clubkampioenschappen!

jan 2017

_MG_4527Onze jaarlijkse clubkampioenschappen kende afgelopen zondag een editie met niet zoveel deelnemers als afgelopen jaren, maar was meer dan geslaagd. Peter van den Eijnde handhaafde zijn titel in een spannende (en veelbekeken) finale tegen Jordi Kivits. Chris en Roos zorgden dat het de leden en bezoekers in de kantine aan niets ontbrak, terwijl in de Tafeltennishal hard gestreden werd in de reeks van wedstrijden die door Harrie van den Eijnde was georganiseerd.

Jordi was samen met Tonnie van Berlo overtuigend in de finale van het dubbelspel, waar Peter van den Eijnde met een uitstekend spelende Bert Coolen zijn verlies moest nemen. In de finale van de B-klasse werd Dennis Verbruggen clubkampioen. Hij versloeg Bart in een 3 games. Net als vorig jaar viel er ook voor de leden van HOWEKO wat te winnen. Piet van Oosterwijk werd kampioen bij het HOWEKO-toernooi. In de finale werd Gerda Berkers verslagen.

_MG_4520Unieke actie
De finale in de A-klasse was voor iedereen live op Facebook te volgen. De PR-commissie maakte het mogelijk dat meer dan 900 mensen tenminste een deel van de finale bekeek. Een unieke actie die op veel positieve reacties mocht rekenen. Deel het filmpje op Facebook gerust om mensen enthousiast te maken voor de tafeltennissport. Wie weet draag jij ertoe bij dat we volgend jaar met nog meer leden het toernooi kunnen spelen!

Prijsuitreiking
De prijsuitreiking vond ’s avonds rond 21.00 uur plaats tijdens de feestavond, waar een groot deel van de deelnemers aan de clubkampioenschappen te vinden was. Tijdens de prijsuitreiking werd ook bekend gemaakt dat de titel van Vrijwilliger van het Jaar 2016 gaat naar alle vrijwilligers die hebben geholpen tijdens en rond de feestavond van Kwizut. Voorzitter Jeroen beloofde dat een speciale vrijwilligerscommissie later dit jaar de Vrijwilliger van het Jaar 2017 bekend maakt. Meer informatie volgt later.

Foto’s
De foto’s van de clubkampioenschappen staan op de speciale fotopagina op onze site. Heb je daar vragen over of wil je niet dat een foto zichtbaar is? Laat het even weten door via het contactformulier een mail te sturen. Wij zullen je dan zo snel mogelijk helpen.