Peter van den Eijnde opnieuw clubkampioen

jan 2018

_MG_4550Peter van den Eijnde is op zaterdag 20 januari voor de derde maal op rij clubkampioen geworden. In een leuke finale versloeg hij Jordi Kivits.

Het tweetal speelde ook tegen elkaar in de finale om te dubbeltitel van de A-klasse. Samen met Patrick Biemans versloeg Peter zijn teamgenoot Jordi en Bart in vijf games.

In de B-klasse was het Henk van Sinten die Ad van de Laar versloeg in een spannende finale. De dubbeltitel ging in die klasse naar Tim van Dalen en Rolf Hendricksen. Het tweetal was in de finale te sterk voor Christi Eekels en Bert Coolen. Paul Kallah werd in de C-klasse overtuigend clubkampioen. In de finale moest een verder uitstekend spelende Kevin Biemans genoegen nemen met een tweede plek.

Jeugd
De clubkampioenschappen vingen aan met een spannende finale in de jeugd. Tijl Engelhart ging er met de beker vandoor. Hij verloeg Luk Verboven, die goed tegenstand bood tegen het sterke spel van Tijl.

Prijsuitreiking
Het toernooi werd afgesloten met een goed bezochte prijsuitreiking, gevolgd door een gezellige feestavond. Uiteraard met dank aan alle vrijwilligers die deze clubkampioenschappen mogelijk maakte.