Peter benoemd tot erelid

nov 2016

_MG_4330.2Peter van den Eijnde werd afgelopen zondag benoemd tot erelid van onze vereniging. Tijdens de algemene ledenvergadering nam hij afscheid als bestuurslid en werd hij bedankt voor zijn jarenlange inzet.

Peter begon in 1984 als bestuurslid bij de tafeltennisvereniging, waar hij ruim 32 jaar diverse functies vervulde. De laatste jaren was hij vooral actief als secretaris. Afgelopen zondag nam hij na al die jaren afscheid van het bestuurswerk. Voorzitter Jeroen sprak namens alle leden zijn waardering uit voor het werk van Peter. Het voorstel van het bestuur om hem tot erelid te benoemen werd unaniem aangenomen door de vergadering. In onze rijke geschiedenis gingen drie leden hem voor: Ad van den Heuvel, Toon van den Eijnde en Harrie van den Eijnde.

Peter bedankte de leden voor dit mooie gebaar en benadrukte tijdens een luid applaus dat hij zich op allerlei terreinen blijft inzetten voor onze vereniging.

Meer foto’s zie je onderaan dit artikel!