Partner van Kwizut 2016

nov 2016

IMG-20161108-WA0013Samen met Rollerclub De Oude Molen helpt onze vereniging de organisatie van Kwizut de komende editie bij de organisatie van de traditionele feestavond, die op 14 januari 2017 plaatsvindt in Sporthal d’n Ekker in Beek en Donk.

Afgelopen dinsdag tekenden Ellen Kuijpers van de rolschaatsvereniging en onze voorzitter Jeroen namens beide verenigingen het contract met de organisatie. Tijdens en rond de feestavond zijn zeker zeventig vrijwilligers van beide verenigingen in touw om onder regie van de organisatie alles in goede banen te leiden.

De inspanningen leveren ons waarschijnlijk een mooi bedrag op voor de clubkas, maar dat is volgens Jeroen niet het belangrijkste: “Met deze samenwerking onderstrepen de Rollerclub en TTV Een en Twintig de goede relatie en dat komt het verenigingsgevoel alleen maar ten goede. Maar bovenal is het gewoon hartstikke leuk om met tientallen vrijwilligers een bijdrage te leveren aan zo’n mooi evenement.”

Onze vereniging heeft inmiddels bijna 35 vrijwilligers op de been gebracht en dat ik een compliment waard! Binnenkort vind je onder meer op de site meer informatie over Kwizut.