Pak je agenda er maar bij!

woensdag
sep 2020

Start nieuwe seizoen TTV Een en Twintig

TTV Een en Twintig zit midden in de voorbereiding van het nieuwe seizoen. TTV Een en Twintig heeft de beschikking over een groot speeloppervlak en dus zullen de tafeltennistafels ver uit elkaar staan. Op deze wijze kunnen veel tafeltennissers toch hun favoriete sport beoefenen. En voor degenen die toch even moeten wachten tot een tafel vrij is: staat altijd een kopje koffie klaar.

Trainingen

Vanaf dit seizoen kunnen de spelers aan een van de drie trainingsgroepen meetrainen.

Op maandag van 19:15 tot 20:15 worden de jeugdtrainingen door Bert Coolen gegeven. Om 19:30 begint dan de training voor de competitiespelers, deze wordt gegeven door Jeroen Engelhart.

Op donderdag wordt van 19:30 tot 20:30 de basistraining gegeven, voor alle volwassen spelers die (nog) geen competitie spelen. Deze trainingen worden gegeven door Eva Verrijt en/of Jeroen Engelhart.

Natuurlijk is het op maandag- en donderdag avond mogelijk vrij te spelen.

Ben je nog geen lid en wil je meedoen aan een training : meld je dan vooraf bij de betreffende trainer, je bent van harte welkom !

Uitwisseling TTV Stiphout

Op vrijdag 11 september speelt TTV Een en Twintig haar traditionele vriendschappelijke wedstrijd tegen TTV Stiphout. In verband met het aantal deelnemers is er helaas geen toegang voor toeschouwers. De tafeltennishal van TTV Een Twintig is daarom op donderdag 10 september gesloten.

Demonstratiemateriaal 14 september

Naast snelheid, tactiek en techniek is materiaal bij tafeltennis erg belangrijk. TTV Een en Twintig werkt daarom samen met een uitstekende partner: Game11. Om optimaal op het nieuwe seizoen voorbereid te zijn, geeft Game11 op 14 september een demonstratie van de nieuwste rubbers en frames. Door het aanwezige materiaal kunnen rubbers en frames vaak dezelfde avond nog vervangen worden.  Vorig jaar was deze demonstratie een groot succes.

Op donderdag 17 september zijn de eerste thuiswedstrijden voor de volwassenen.

TTV Een en Twintig 3 speelt haar openingswedstrijd tegen Renate (Eindhoven).

Team 5 wil zich graag terugknokken naar de 5e klassen start op deze openingsdag tegen Veldhoven.

Ook voor deze wedstrijden zijn helaas geen extra toeschouwers toegestaan.

Op zaterdag 19 september is het vanaf 14:30 de beurt aan de jeugd. Het jeugdteam neemt het dan op tegen Return Oss. Op deze dag zijn toeschouwers van harte welkom.

Alle leden en niet-leden worden bij bezoek van TTV Een en Twintig geregistreerd ivm Corona.